ח"כ אשר: "שיטת הקפסולות הוכיחה את עצמה בצורה יוצאת דופן"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר: "שיטת הקפסולות הוכיחה את עצמה בצורה יוצאת דופן"

ח"כ יעקב אשר בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מגיב להחלטת בג"ץ ואומר כי כיו"ר ועדת חוקה, "אני מתכוון לטפל בכמה נושאים פתוחים שעלולים ליפול יום אחד לידי בג"ץ"

צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת חוקה ומשפט ח"כ יעקב אשר התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס בפתח הריאיון לביטול חוק ההסדרה ע"י בג"ץ, "כיו"ר ועדת חוקה אני מתכוון לטפל בכמה נושאים פתוחים שעלולים ליפול יום אחד לידי בג"ץ מבלי שלכנסת תהיה יכולת להביע את דעתה" הבהיר אשר.

על ההתפרצות הקורונה ברחבי הארץ והמשמעת בציבור החרדי אמר אשר, "שהייתה ההסתה נגד החרדים, אמרתי כי יתכן שבגל הבא ההתפרצות תהיה במגזר הכללי ולא הייתי רוצה שמישהו מתוכנו ישמח לאיד. על כל ציבור לסייע לציבור האחר ולא להיגרר להטחת האשמות".

גם בקפסולות צריך להיות זהירים הבהיר ח"כ אשר, "שיטת הקפסולות שזכיתי לסייע באישורה הוכיחה את עצמה באופן יוצא דופן, אבל אסור שניכנס לרפיון. כל עוד אין חיסון הציבור בכלל ומערכת החינוך בפרט צריכים לפעול תחת 'מתח קורונה' כדי שלא נגיע לתחלואה גבוהה ח"ו".

חוק הגזענות יתוקן מבהיר אשר ומסביר על העבודה בוועדה החשובה "היום ניקיתי שולחן כשסיימנו לאשר את החוק הנורבגי לקראת ההצבעה במליאה בשבוע הבא. מחכים לנו מגוון נושאים שהציבור שלנו זקוק להם. התיקון ההיסטורי שבדעתי לבצע בחוק הגזענות שיכלול גם את החרדים הוא רק אחד מהם והמלאכה רבה".

 



0 תגובות